Logo Marineforeningens Skyttelav
For Glostrup, Brøndby og Omegn

Er du medlem af Marineforeningen, kan du også være medlem i skyttelavet, og både du og din samlever kan få fornøjelsen at skyde sammen med alle vore friske medlemmer – og deres koner.

Information fra Skyttelavet

billede 7

Skyttelavet 2021 forår/sommer

Der er lukket foreløbig frem til september 2021, vi vender tilbage når der er noget nyt at berette.

Skyttelavets bestyrelse har ved det sidste bestyrelsesmøde gennemgået hvilke muligheder der er for at vi kan starte skydninger igen henover sommeren.
Der er pt. ikke nogen løsning på dette, da vi ikke har fået ok fra Glostrup Hallen.
Vi regner dog med at vi får normal opstart til september.

Alle de skydninger der er foretaget siden vi sidst så hinanden vil blive overført til dette års skiveregnskab.

Der vil blive afholdt Garderskydning den 17. november og om alt går vel, afholder vi Admiralforsamling den 30. september.

Det ser i skrivende stund ud til at vi kan samles som normalt efter sommeren.
Dem som har nået at skyde hjemmebane sidste år, forventer vi at overføre til i år, hvis I selv vil det eller skyde en ny serie, for vi skal selvfølgelig også deltage i år.

Efterårets program forventer vi at have klar til næste nummer af STS, så Skyttelavets Bestyrelse vil hermed ønske alle en god og forhåbentlig varm sommer og vi ses til efteråret.

Skyttelavet har brug for nye skytter.

Skyttelavet vil gerne kunne markere sig på både distrikts og landsplan, derfor har vi brug for nye folk på banen som har lyst og interesse for skydning.
Brøndby Skyttelav skyder på skydebanerne under Glostruphallen, hver mandag fra kl. 18:30 til 21:00 i hele vintersæsonen som går fra september til april.
Fra maj måned og hen over sommeren skyder vi udendørs på 50 meter bane og det foregår i Ballerup.
Skyttelavet har våben til udlån og dygtige instruktører som kan hjælpe med at komme i gang med skydningen, den første mandag i måneden er der dameskydning, det vil sige at man kan tage sin hustru og voksne børn med på banen, hvor de kan prøve at skyde, damerne er velkomne på skydebanen i hele sommerperioden, hvor vi også skyder om mandagen fra kl. 16:00 til 19:00
I løbet af året har vi skydning mod andre skytteforeninger , alt foregår i en god og kammeratlig ånd men som alle andre vil vi gerne vinde.
Hvis dette kunne have din interesse så henvend dig til Skyttelavets formand Henning Aadorf for nærmere aftale.