Formanden har ordet

Så er det ganske vist, prisændringerne vi lovede sker nu, øl og vand stiger lidt og maden stiger også lidt. Prisen stiger også på lørdagsåbent. Disse prisstigninger er desværre nødvendige, dels fordi vi har fået større udgifter og dels at indkøbspriserne hos vore leverandører også er steget. Vi har modtaget mange donationer i forbindelse med støttebeviserne, det er vi i bestyrelsen meget taknemlige for. Vi arbejder på at få lavet et certifikat, som et tegn på støtten til vores forening. Vi har desværre været nødt til at aflyse lørdagsåbent i maj, der var for få tilmeldte, til at det kunne afholdes. Vi arbejder på højtryk med at skaffe en rom-smagning på gården fredag den 10 maj, fra ca. kl. 18. I skrivende stund er det ikke afgjort, hvilken producent det bliver, og vi kender derfor heller ikke prisen på arrangementet endnu, men lige så hurtigt vi ved det sender vi beskeden videre. Jeg glæder mig allerede. Vi har også planlagt et kæmpe lotteri, med store fine præmier, der vil komme lister og billeder. Planen er at sælge lodsedler i september og oktober, både til medlemsmødet og til lørdagsåbent, selve lodtrækningen kommer til at foregå sidst i oktober og udlevering af præmier sker fra november mødet. Der er også sket et andet nyt tiltag, når i kommer til medlemsmødet ligger der en arrangementsoversigt lige til at tage med hjem til køleskabet. For at takke alle de frivillige, der hjælper med til at få vores forening til at fungere så godt som den gør, vil vi afholde fest for alle hjælpere, både de der hjælper i baren, til lørdagsåbent og på arbejdsholdet. Festen kommer til at foregå den 10. august, de implicerede hører mere. Jeg skal lige huske jer på at til- og frameldinger skal foregå senest fredagen før, så vi har en chance for at få puslespillet med faste pladser til at gå op.

Vel mødt i foreningen.