Formanden har ordet

Jubel, glæde vi åbner snart igen. Hele bestyrelsen har glædet sig til vi kunne ses igen. Dog er vi, som resten af det pulserende samfund underlagt alle Coronaregler og restriktioner. Det betyder bl.a. at vi skal kontrollere at alle har en enten negativ Coronatest der max. er 72 timer gammel, eller Coronapas, færdigvaccineret, eller man har haft Corona, min 14 dage efter påvis-ning og der er så en periode på 180 dage efter hvor man umiddelbart ikke frembyder en smitterisiko. Dog gælder det stadig, at hvis man er syg, bliver man hjemme.

Men når dette er sagt glæder vi os til at se jer på gården igen. Vi starter som beskrevet op med 2 ”små” arrangementer, hvor vi har plads til ca. 42 gæster. Efter disse 2 små kommer vi til 3 x torsdagshygge, hvor vi må være ca. 92 tilstede Når vi kommer frem til september, må vi igen fylde gården. Hvis alt holder vil vi gerne afholde vores admiralforsamling den første torsdag i september. Der kommer mere info desangående. Indtil september vil møderne være hyggemøder uden bestemt dagsorden og foredrag. Vi må så komme tilbage i vores vante gænge, med møder og lørdagsåbent, næsten som vi plejede.

Vi har planlagt et stort lørdagsarrangement den 10/7, hvor vi har inviteret nogle specielle bikere, som kommer og fremviser deres motorcykler, selvfølgelig betinget af godt vejr. Det ser jeg personligt frem til med stor glæde. Det er bare med at få meldt sig til, og denne dag må der gerne medbringes gæster.

Vi glæder os til at se jer, på vores til lejligheden hovedrengjorte gård, vel mødt.

Vel mødt på gården.
Formanden.