Formanden har ordet

Kære marinekammerater, godt nytår, håber I har haft en dejlig jul med det der fulgte med.

Vi fik jo også en julegave i foreningen, Frank Urban skænkede os en gasgrill, den skal vi nok prøve, når vejret bliver lidt varmere. BMV har igen trådt i karakter og har skænket os knive og gafler, så vi har nok til alle vore arrangementer, tusind tak for det. Mange andre medlemmer har givet os artefakter og gaver igennem hele året, disse er vi meget taknemlige for, og vi prøver at finde pladser til alle tingene, dette betyder at vi muligvis må skifte udsmykning på flere steder. Men i må ikke tro vi ikke er glade for alle sagerne, men vi har kun begrænset plads. Vi har netop haft en julefrokost med 170 gæster, det gik fint. Vi har arbejdet med en ny model så at så mange af vore medlemmer som muligt kan deltage i denne store hyggelige frokost. Vi har for nyligt optaget flere nye medlemmer, det er rart at flere gerne vil deltage hos os, tag vel imod dem, de skal jo nu til at lære hvordan alting fungerer i vores dejlige forening. Til næste år vil vores 2 første medlemsmøder foregå den anden torsdag i måneden, i både januar og februar måned, husk venligst dette. Vi vil indføre billetter til vores lørdagsåbent, dette for at sikre økonomien, man betaler og får udleveret billetter ved medlemsmødet. Vi har været nødt til at aflyse maj lørdagsåbent flere gange, dette skulle helst ikke ske i år, vi vil sørge for levende musik til maj-lørdagsåbent, i håb om større tilslutning, vi glæder os til at se jer alle i det nye år.

Der er rigtigt mange mennesker som fortjener en stor tak for deres hjælp og arbejde for vores forening. Mange tak for jeres tilslutning og opbakning til vore arrangementer, vi prøver at gøre alle tingene så interessante for vore medlemmer som muligt, dette bliver muligt via vore erfarne medlemmer.

En stor tak til alle der hjælper, det være sig både som frivillige i baren, på gulvet ved lørdagsåbent og ikke mindst om onsdagen, hvor onsdagsholdet gør rent, opretholder standarden på gården, bygger og forbedrer ting og sager. En stor tak også til resten af bestyrelsen, og BMV og deres bestyrelse og skyttelavets bestyrelse, som arbejder hver uge for at vi kan komme til at skyde. En opfordring skal lyde herfra, kom og prøv om der ikke er nogle gode skytter der vil og kan hjælpe os med at blive et bedre skydehold. Tak også til vores ceremonimester Ib Ketler som skaffer os foredragsholdere året rundt, og sender fødselsdagshilsner ved runde dage også, godt gået. En stor tak også til vores redaktør for det store arbejde med at sætte vores blad sammen, tak Carl. Også tak til vores web side redaktør Karsten. Uden alle disse menneskers store indsats ville vi ikke have det så godt som vi jo har. Glæder mig til vi ses igen næste år.

Vel mødt i foreningen.