Formanden har ordet

Vi har jo haft et herligt møde, hvor vi fik mange ting at vide om ”de hvide busser”, en stor indsats af få mennesker, som betød så meget. Præsten kunne have fortsat i timer, men blev stoppet, så vi kunne hale flaget ned. Vores lørdagsåbent var også en stor succes, 138 mennesker var mødt op, deriblandt to af vore medlemmer som blev udstyret med 40 års tegn for deres indtræden i Marinehjemmeværnet, stort tillykke til Alex Kristensen og Johann Jakobsen. Jeg skal takke alle de der hjalp til ved dette lørdagsåbent, det var godt gået, tak. Hvis der sidder nogen derhjemme og gerne vil møde medlemmer og andre mennesker på et andet plan, vil jeg da foreslå at de kommer frem og siger til mig, at de gerne vil hjælpe til ved en eller flere lørdagsåbent. Der er brug for flere hænder, og det er faktisk meget hyggeligt, både arbejderne imellem og med gæsterne. Sig blot til, der er plads. Nu skuer vi fremad, der er Admiralforsamling i næste måned (ingen generaler i søværnet) , derfor en admiralforsamling. Vi i bestyrelsen ser frem til dette møde og skal have besat 3 poster, der er allerede emner til alle posterne, mere om det i februar, og husk nu igen, at mødet foregår den 2. torsdag i februar, nærmere bestemt den 13. februar.

Glæder mig til vi ses, vel mødt i foreningen.