Formanden har ordet

Så er efteråret over os, på papiret i hvert fald. Vi har afholdt et medlemsmøde, hvor vi fra bestyrelsens side havde gjort meget for at holde folk på armslængde fra hverandre. Til næste møde har vi et par andre ting i ærmet så vi kan afholde vores møde under sikre forhold, bl.a. har vi mundbind til udlevering ved indgangen, kan man ikke tåle at bruge mundbind er man velkommen til at bruge visir. Vi var jo nødt til at aflyse lørdagsåbent den 19, ikke kun for Covid 19, men tilmeldingen var på 22, ikke nok til at vi kan holde frokosten. Til oktober håber vi at se 92 mennesker til ålegildet, og at der ikke kommer flere stramninger i hht. anvisningerne fra staten. Husk der er også jubilæumsreception den 10 oktober. Vi optog 2 nye gaster ved sidste møde, Gerner og Jeff og der var en enkelt gæst og kigge til os Tom Møller.
Sendemandsmødet, som er marineforeningens største møde, blev desværre også aflyst, det gjorde lidt ondt på kassereren vi skal jo promovere vores egen rom, Den fromme Sømand, til de andre marineforeninger i landet. Det har vi gjort nu med et brev til alle formænd. Vi har faktisk også fået lavet en ny rom, 75 års jubilæumsrom, 100 nummererede flasker er der kommet, og faktisk også en batch nr 2 med de resterende dråber, disse flasker kan kun bestilles ved kassereren, og i første omgang kun 1 ad gangen. Til vores næste medlemsmøde er der en del vi skal følge op på, der kommer ikke nogen foredragsholder, så det bliver et møde hvor medlemmerne er med til og fejre vores 75års jubilæum.
Jeg glæder mig til vi ses igen, vel mødt i foreningen.

Formand Michael B. Pedersen.