Nyhedsbrev

Vi er desværre ikke i stand til at skaffe 75 kg ål, så ÅLEGILDE ER AFLYST. I stedet for bliver der en lørdagsfrokost, næsten som vi plejer at se det.

Grundet de specielle omstændigheder der råder i øjeblikket, vil vi gerne bede om tilmeldinger til september medlemsmødet, dette betyder at vi ikke er på en fast skaffeliste til dette møde og vi får muligvis ikke vore sædvanlige pladser. Grundet de gældende afstandsregler må vi kun være 104 personer i vores mødelokale. Hvis man har nogen symptomer siger det sig selv at man skal blive hjemme. Samtidigt kan vi meddele at vi har fået nye forsyninger af sprit, både til ind- og udvortes brug, nye flasker af vores rom er indkøbt og nye flasker med håndsprit er også klar til brug, når vi mødes igen. Der bliver åbnet for salg af lodder til vores jubilæumslotteri, i september. Der er skaffet skønne præmier, både flydende og faste, og både herreorienterede og dameorienterede. Der kommer billeder og mere info i næste nummer af Så til Søs.

Håber i alle har det godt og at det fortsætter sådan.

Samtidigt vil jeg lige sige/skrive at jeg giver en øl, eller 2 den 22 august mellem 12 og 17 på Marinegården, da jeg har passeret den 60 sindstyvende breddegrad. For indkøbets skyld må man gerne melde sin deltagelse med antal på sms til 28579816.

Vel mødt i vores forening.