Nyheder fra Marineforeningen.

Nu er det ganske vist, vi starter op igen, ganske stille.

Det er med stor glæde at vi fra bestyrelsen kan meddele at vi starter op den 5/6 lørdag med en frokost, vi må ifølge gældende Corona regler max være 42 gæster, da vi påregner 8 hjælpere alt i alt. Det må være efter først til mølle, dog har vi aftalt at ved stor tilslutning vil vi også lave en frokost om søndagen. Prisen denne dag bliver 140 kr. og drikkevarer til normale priser. Tilmelding nødvendig gerne 10 dage før. Toften åbner kl. 11 og frokost serveres kl. 1300.

Onsdag den 23/6 holder vi Sankt hans aften, dog er det denne gang lidt anderledes, man må ikke selv medbringe kød, men vi har det hele klar til at grille, også grillmaster/grillmoster. Tilmelding nødvendig senest 10 dage før, prisen denne aften bliver 140 kr. Toften åbner kl. 16 aftensmaden serveres kl. ca. 1745. Her må vi være 100 personer inkl. Personale, hvis det bliver nødvendigt at spise indendørs, så bare kom ud af busken.

Lørdag den 10/7 frokost kl. 13, Toften åbner kl. 11 denne lørdag bliver lidt speciel, vi påtænker at invitere en mængde motorcykler, så man kan kigge på Chrome og kubik, der vil blive serveret grillmad på denne, forhåbentligt solrige lørdag. Prisen bliver 140 kr. pr. person, tilmelding nødvendig senest 10 dage før.

Torsdag den 22/7 holder vi et sommerhyggemøde, dette er ikke et almindeligt medlemsmøde, dog holder vi det uden gæster, der vil blive serveret sommermenu, prisen bliver 140 kr. Der er plads til 92 medlemmer denne aften, tilmelding nødvendig senest 10 dage før. Toften åbner kl. 16 og kl. 18 bliver der serveret sommermenu.

Torsdag den 5/8 holder vi et sommerhyggemøde, dette er ikke et almindeligt medlemsmøde, dog holder vi det uden gæster, der vil blive serveret sommermenu, prisen bliver 140 kr. Denne aften skulle forsamlingsforbuddet, ifølge planen, være ophævet så der er plads til alle. Tilmelding nødvendig senest 10 dage før af hensyn til kokkens indkøb. Toften åbner kl. 16 og kl. 18 bliver der serveret sommermenu.

Torsdag den 19/8 holder vi nok et sommerhyggemøde, dette er ikke et almindeligt medlemsmøde, dog holder vi det uden gæster, der vil blive serveret sommermenu, prisen bliver 140 kr. Der er plads til alle medlemmer denne aften, tilmelding nødvendig senest 10 dage før. Toften åbner kl. 16 og kl. 18 bliver der serveret sommermenu.

Disse 3 sommerhyggemøder er ikke almindelige møder, da der er gældende Corona restriktioner men vi vil gerne se jer, og tror også at i vil se hinanden.

Vi håber at se jer alle snart igen, vel mødt på gården.

Husk at tilmeldinger til sommer arrangementerne skal som sædvanlig.
Dem der ikke har mail (7 personer) kan alternativt ringe til Jørgen Skovsende.

Mange hilsner fra bestyrelsen.