Formanden har ordet

Vi har taget afsked med 2 kammerater, Per Mathiesen, medlem nummer 401 er gået fra borde, efter at have været syg et stykke tid. Per blev meldt ind i 1972, og har været bestyrelsessuppleant i 1996 og 97. Per var et skattet medlem og meget deltagende i vore arrangementer. Han blev begravet fra Brøndbyøster Kirke, hvor han også havde været med i menighedsrådet i 19 år. Præsten havde et indgående kendskab til Per, hvilket afspejlede sig i den tale han holdt over Per, meget personlig og kærlig. Også dér var Per en skattet person. Vi var repræsenteret ved begravelsen.

Vi har også måttet tage afsked med Steen Kvistgaard, medlem nummer 519. Steen blev meldt ind i 1982 , han var meget aktiv under vores ombygning, og modtog vores kammeratskabstegn i 1996. Vi var repræsenteret ved begravelsen.

Vi, i bestyrelsen har mødtes 5 ad gangen og har arbejdet med en plan, en plan for hovedrengøring af vores gård, inden vi kan mødes, forhåbentligt i fuldt, vaccineret antal. Vi har været nødt til at tage hensyn til 5 mands reglen, og have 1 person med nøgle og til denne nøglebærer skal vi gerne bruge 4 frivillige, som vil komme på Gården kl 10, starte med et lille stykke brød og kaffe/the og så være med til at rengøre, afspritte efter en forud aftalt plan, og smutte omkring kl. 15.

Vi mangler mennesker på disse datoer: 10/4, 11/4, 20/4,24/4, 25/4, 27/4, 29/4, 1/5, 2/5, 6/5, 8/5, 9/5. 4 frivillige til hver af disse datoer vil vi gerne bede om, hvis nogen selv kan danne en ”gruppe ” på 4 og melde sig til er det jo herligt, hvis nogen gerne vil melde sig til enkeltvis er det lige så dejligt.
Skriv til mig på mail  eller til Steen Bagge og tilkendegiv, hviken/hvilke datoer du/I kan og vi vender hurtigt tilbage til jer. Vi vil så gerne have gården i fantastisk og nysprittet tilstand, når vi får lov at mødes i fuldt antal.

Vel mødt på gården.
Formanden.