Landsskyttestævne 2018 i Nyborg

Nogle af Brøndbys bedste skytter kørte tidligt 17 marts mod Nyborg, med Søren Andersen ved "roret". Vi kørte direkte til Nyborgs fantastiske Marinestue, hvor et veldækket bord ventede os. Efter frokost kørte vi til skydebanen og afgav vores skud, på Nyborgs fine skydebaner. Efter indkvartering på Hotel Nyborg Strand gik Henning og jeg til landsmøde.
Kl. 18:30 var der kammeratskabsaften i telt udenfor Marinestuen, med dejlig mad og vin samt uddeling af præmier til de bedste hjemmebaneskytter. Søndag efter morgenmad, afgav de sidste skytter deres skud, og kl. 12 var der frokost og uddeling af stævnets præmier i teltet, efter at Kong Christian var afsunget gik flaget på halv, og vi mindedes kammerater, som var gået fra borde siden sidste landskyttestævne. Vi forbedrede os fra sidste år med en placering til en 4 plads. Vores bedste veteran blev i år Jørgen Kjeldsen med 186 skud og vores bedste fritstående skytte blev Morten Aadorf med 169 skud. Vi takkede Nyborg for deres fine arrangement og vi glæder og til gensyn om et år i Esbjerg. Turen gik hjem til Glostrup hallen, hvor vi tog afsked, efter en hyggelig weekend.
Carsten